today is the day

hey. jag kom typ just in genom dörren. igår och anja hos mig och hela förmiddagen gick ut på att kolla film. niice. sen for jag ner till mamma , åt god mat och sånt. sen säger hon: jag är ganska slut ja vet inte om ja orkar kolla nån film ikväll. självklart börjar jag ju undra varför jag då for ner till henne i över huvudtagen om hon ändå ska gå och sova tidigt. Jag övertalade henne att gå ner på stan ( till min farbror ) och gratta honom på sin födelsedag. Vi kollade lite robinsson och surrade och sen blev det hemgång vid halv 10.
Eve ringde mig och berättade vart hon var och vilka som va där och då vart ja så sugen på att fara på festen där hon var så jag vände bokstavligen i dörren och gick till gamlia. Det funkade väl där antar ja, bättre en att bara sitta hemma antar jag. Sedan blev det hemgång och nu är bara frågan om ja ska vara med A  eller J på måndag hahah jag har det inte allt för lätt inte. men nu ska ja läsa lite så jag kan börja läsa på 3e boken av twilight så godnatt. peace

Kommentarer
Postat av: inte eve hehe

Du skall vara med A!

2009-03-29 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0