händer det kanske 1 gång per år?

tjaaa. lite tråkigt blir det faktiskt att vara hos mamma när internet inte fungerar. men what to do? nada. Idag såg jag fram emot att stycka. haha det låter helt stört men jag tycker faktiskt att det är roligt. Men det fanns det ingen tid till att göra heller för vi va tvingade att göra köörvas, fast det inte tråkig men ändå.
Efter att jag kom hem bestämde jag mig för att städa på mitt rum för det såg rent ut sagt för jävligt  ut. Så jag torkade alla hyllor och bäddade rent och allt sånt. sen när ja var klar hade jag ingenting att göra så jag fortsatte med hela lägenheten så nu är det skinande rent hemma,  duktigt av mig! nu har jag ont i fötterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0