ljudet av ditt hjärta

tjenixen. just nu känner jag mig bara riktigt uttråkad, blä. Har hjälpt pappa att fixa en cykel ( yey eve mekarN ) men jag stod tyvärr bara och kollade på i princip men ändå.he-he. For ner till mamma för att hämta halsduken och sen för att fara till maxi , det slutade med att mamma och esther också följde med. Jag köpte Eclipse ( ljudet av ditt hjärta )så nu du anja ska du få låna 2a. bara jag får göra klart bokrecentionen på den först
 
Vi for hem till mamma för att fika och dricka te sedan for vi hem och då började jag göra om mina hängselbyxor till shorts. Jag tror faktiskt att det kan bli ganska bra men jag måste bara finslipa lite på. Sen nu sitter jag och lyssnar lite på musik. hittade en låt med lady gaga som jag bara tänker på dansen när ja hör den. evelina ( min danslärare ) spelar den på alla lektioner så den trycks in i huvudet.  Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen börja läsa. pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gimmie gimmiee

2009-03-31 @ 23:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0