årets kulturnatta. tumme ner

Godmorgon, i förrgår kom åkte jag då hem från stugan. Umgicks med gustav på kvällen och ändå senare träffade vi lisa och åke. Igår var det kulturnatta vilket faktiskt vat helt okej men det var långt ifrån jätte kul med tanke på att vi inte kom någon annanstans än stan på hela kvällen. Jag ,eve och gabbi gick omkring och stötte på en massa folk överallt , typ angelica, lisa och alla de, lisa (liwa), love och sen anton roman och dennis. trevlans trevlans. den mot kvällen skulle vi fara på nån fest och det visade sig att det var hos en i min parallelklass. Problemet var bara att hon inte var hemma. Efter et ttag var vi tvingade att dra därifrån. Sen när hon kom hem frågade jag varför inte hon hade varit där men de styrdes fest ändå, och då  var det tydligen nån av hennes kompisar tror jag som hade haft nyckel och styrt fest där utan henne. bara sjukt. Men men solen är jätte varm idag så jag ska gå ut och lägga mig i solen. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0