det värsta är nu äntligen över efter alla år

Tjabbs. jag orkar inte att jag inte har någonting att skriva om längre. allting går bara så segt hela tiden. Just nu sitter jag iaf och lägger en fransk manikyr på mina nu ganska kortklippta naglar. Funderar på att ta bort det gamla nagellacket på lösnaglarna, lägga på något annat mindre extremt än vad jag hade tidigare och sen he fast de. Men det får bli efter brännbollsyran för jag har inte tänkt hålla i ett brännbollsracket med långa naglar för jag har en känsla av att de kommer spruta naglar åt alla håll då, och det är jag inte så sugen på men nog skulle det se lite kul ut, hahah!.

Sen en annan sak som hänt idag. Under den sista tiden av skolan har jag varit helt inställd på att gå på prövningar i matte nästa år eftersom jag och matte verkligen inte går ihop. Jag förstår ingentling av alla tal, det enda jag ser är siffror och bokstäver och det säger mig ingenting och spec lektionerna var inte heller till så stor hjälp när jag har stans gulligast lilla pratkvarn natta utmed mig. Ne men om ja ska komma till poängen någon gång så fick jag mitt resultat på nationella och slutbetyg i kursen. Fullt inställd på att få veta att jag måste göra om allt jag slitit för går jag in i rummet för att få dommen. Han berättade att jag hade fårr 19 poäng och att gränsen för G var just 19 och att jag alltså klarat kursen på håret. Lyckligaste dagen i mitt liv och jag menar det. Jag började nästan gråta så glad blev jag och tänk, jag kommer inte läsa matte B eftersom det inte är obligatoriskt så no more matte mina vänner och det känns underbart!



Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i 1 då jag ska göra origenteringsprov och sen sluta. underbartee! Sen vid 5 ska jag möta upp anja och fara på en springtur. men nu ska jag sova riktigt länge. natten-katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0