friday morning

Godmorgon. sjukligt trött är jag nu men solan lyser så det är bara att sträcka på benen. Snart ska jag gå och träffa lisa och sen lunka iväg till skolan. usch! jag har ganska lång dag i dag också, slutar halv 4 på en fredag vad är de egentligen. aja ikväll är det iaf hockey och jag är sugen på att se det men samtidigt har jag ingen lust att sitta hemma och dega.
från de ena till de andra så skulle jag vilja fara och se den nya filmen om Wolveringe, tro de eller inte men jag är ofta mer intresserad av sånna filmen än typ komedier så det blir väl att fara och se den nån dag men de är det att det är inte ofta jag ids lägga ut pengar för att kolla en film. oj oj nu är de 180km/h hare gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0