kan de bli värre?



Hejs,svejs. Min dag började riktigt bra med fint väder och frukost på altanen. Det är typ det bästa som finns att kunna sitta ute och äta sin frukost i lugn och ro. Sen begav jag mig till i20 för att göra bort origenteringen och det gick riktigt värdelöst! jag hittade typ två sen gick jag i älgbajs, vatetnpölar och i gegga! efter att ha tagit 5 stationen går jag irriterat tilbaka för att säga att jag ger upp. Men ne jag fick några nya stationer bara och fick fortsätta vandra i mina äckliga blöta skor.
Efter det iaf så for jag och solade i parken med anja och gurre. hur skönt som hellst och senare kom anja förbi och vi for på en springtur. Det var riktigt skönt må jag säga. Nu sitter jag hos pappa med en jädrans huvudvärk men det är väl bara att härda.
Snart tror jag att jag måste börja skriva på min novell som skulle varit inne i måndags. haha byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

huvudvärk? kan kanske bero på matbrist? ............

2009-05-28 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0