MOhahah nu får alla på facebook hålla i hattarna

Hejsan :D Jag håller på bli sjukt less på min konstiga förkylning. det har ju typ snart gått ett år med ibland bättre och ibland värre förkylning. Idag är det iaf värre. hosta, ont i halsen, ont i huvudet och ont i magen. fast egentligen har magen varit i prick en vecka nu men det räknas ändå in hehe. Ikväll hade jag tidigare stor lust att fara ut och göra något men nu kommer jag bara att jag ska sitta hemma och kolla hockeyn för med mitt huvud tar jag mig ingen stans. Sen hittade jag ett spel på facebook idag också och nu är jag som fast klistrad i datorn och spelet. cubefiled heter det. förut var det tetris som jag var helt nerkörd i men nu tror jag nästan att de är utbytt mot det här.

Kommentarer
Postat av: toveeeee

hur många poäng har du fått????;););)

jag fick 589940 ;););)hehehhhehehe

2009-05-08 @ 19:39:14
URL: http://tuuves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0