naglar äre

godmorgon. åh jag vakande av väckaren och va inställd på att de va helg och ja kunde sova vidare. Men efter ett tag gick de upp för mig att det va tisdag och lätte längt kvar till helg och imorgon är det också nationella i matte. jag kommer inte få godkänt i det och kommer få jobba matte nästa termin också men det är väl så det får vara helt enkelt. I helgen kommer jag inte heller att få sova för då har jag dansuppvisning hela helgen. visst det är roligt men man är helt slut efteråt. just nu sitter jag och målar naglarna och börjar tänka att jag skulle vilja köpa lösnaglar. Det är alldelse för dyrt att göra typ akryl naglar eller så så jag tror det bara blir vanliga men jag ska ta och sitta och greja med dom länge så det blir riktigt fint. nu ska jag gå och sminka mig lite lätt. orkar inte bry mig så mkt idag. pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0