natt natt natt åh så skönt har de inte varit att gå och sova på länge.

Hejs svejs. Just nu känner jag bara hur ögonlocken vill falla ihop men jag ska pressa lite längre. Ikväll har jag varit och spelat brännboll. Blev väl inte en sån jätte seriös träning som jag egentligen hade hoppats på men vi ska träna imorgon också så då ska jag banne mig träffa bollen med träet. På fredag är det brännbolls yran och Antikrundan ska äga alla andra så jag måste nog hitta svingen. hehe Imorgon tror jag att det är sista gången förmodligen i mitt liv som jag sätter min fot inne i butiksköket och återgå till bageriet efter sommaren. Det enda jag egenligen kommer sakna är att stå och stycka med issa. hahah det är faktiskt riktigt roligt. Om man har något man är arg på är det bra att avreagera sig. ne på riktigt nu blir det sängen. byebye


Kommer sakna den här flickan nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0