nu blir de go' stugan

hejs. skolan har gått snabbt idag när vi bara hade en lektion 10.10 och sen slut för dagen. Eve han inte med sin buss så det blev att sitta på skolan med henne i en timme men det gjorde då inte mig något för jag hade ingenting annat för mig. när jag hade cyklat hem på min nya fräsiga cykel så bestämde jag mig för att fara ut på en jogging tur i skogen. jag tror att spåret är på ca.2,5 km pappa har nått eget spår som vi springer ibland. Men iaf så var det jobbigare än förra gången jag sprang vilket är ganska konstigt, men jag stannade aldrig upp och gick iaf, bra de.
Nu har jag packat klart alla mina saker som jag ska ha med mig till stugan( skellefteå). Vi ska nämnligen fara dit efter 4 någon gång så då ska alla saker va packade och sedan fit for fight. Så nu ska jag bara sola och ta det lugnt fram till fredag för då tar jag bussen hem för sen på lördag är det kulturnatta och det har jag verkligen inte tänkt missa. Nu är jag inte lika varm i kroppen längre så nu ska jag skynda mig in i duschen. hare mina vänner & familj.

(snyggaste hållningen ever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0