so i crawl underneath my blanket so i can hide away

godkväll. brännbollsyran idag då (eller egentligen igår om man ska va noga) var verkligen skit skoj. Men vissa lag är verkligen sten seriösa och då blir det ju inte ens kul. Men vi fick spela på samma plan som "rock klassiker" spelade så det var en massa bra musik.
i morse på idrotten kände jag av en sträckning i låret och sen in på andra matchen kunde jag inte spela nå mer. jag kunde inte sträcka ut benet helt för det gjorde så sjukt ont. Se min otur sitter i sig . Sen på kvällen for vi och grillade på bräntis. Några begav sig till fysikgränd och andra till stan. jag cyklade till stan och blev sedan själv där i en halvtimme så då for jag hem igen. så nu sitter jag här och äter mandariner och ska snart sova. imrogon ska det bli kring 25 grader varmt ute. slå det stockholm! aja godnatt


go flickorna. Tove & anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0