vi lyckas iaf alltid med nått

Hola . gårkvällen va långt ifrån det vi hade tänkt oss. det började med att jag skkulle fara ner på stan och träffa eve. Men då var det nått svin på bussen som börja bråka med busschaffören så vi stod still på mariehem i kanske 10min utan att komma nån stans. När jag äntligen va på stan kom vi fram till att va skulle fara på en fest på marieberg typ så det var ju bara att sätta sig på bussen och åka tillbaka igen.
Sen när vi va där så var det inte alls så roligt som vi hade hoppats och det va mycke folk som vi inte kände så när klockan va kvart i 11 bestämde vi oss för att fara ner på stan, bara det att bussen gick precis då så vi fick springa knäna av oss för att hinna, men vi han. Det som va mindre bara var att vi inte hade någon aning om vart vi skulle så tillslut slutade det med att vi satt och tryckte kaka på subway och som vanligt ska jag och eve skämma ut oss när den skit söta killen jobbar där. yey! awesome. Nu vet vi iaf att vatten är gratis där. HAHA . pussN



nästa helg är det dansuppvisning. (det där är från förra gången och eve är alltid på lika bra humör)


Kommentarer
Postat av: karlE

fan vad fresh mitt hår såg ut där jämfört med nu!!:( lägg ut pic på shoesn!

2009-05-10 @ 16:29:03
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0