A bloodsucker, Gotta have it all

Godmorgon. Uppe med tuppen har nästan blivit en vana nu faktiskt, det händer att jag vaknar innan väckarklockan och det är ju bra de, om inte så är de skönt istället för att behöva bli väckt av nått som låter helt sjukt.
Aja igår började jag mitt lite nyttigare liv. Jag kände att det blev alldeles för mycket gosaken nu under farsdag's helgen så. Igår gick jag till jobbet så samma sak blir det idag. Sen ska jag vara duktig och gå upp till pappa och tillbaka för att äntligen få hem kameran, jag känner mig så handikappad utan den.
Nu nu blir det borsta tänderna och sen röra på mig. Mamma sa att det va -6 grader så det blir väl att klä sig varmt och sen är jag good to go. Aja later kanskee

just nu: Hardcore Superstar - Shades Of Grey


Kommentarer
Postat av: isabella

Sjuuuuuuuuuuuukt fin blogg! ;o



sista chansen att anmäla sig till veckans blogg jag utser en vinnare imorgon så anmäl dig så blir jag jätteglad :)



puss

2009-11-10 @ 20:10:46
URL: http://isabellatorle.blogg.se/
Postat av: madde

Hejsan:D

Ska ha min första frågestund på bloggen nu:D

Fråga vad du vill kmr svara på allt:D

2009-11-10 @ 21:06:43
URL: http://minkisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0