A Lonely September (november)

Jag är hemma från jobbet och huvudet skriker, och det blir ju inte precis bättre att att ja sitter och biter i läpparna heller. Det gick helt okej att jobba idag fast jag nog hade hoppats på mer bättre ändå.
Mamma ringde just och sa att vi ska ta svininfluens spritan imorgon. Jag har sagt det länge och säger det fortfarande. JAG VILL INTE! det känns bara onödigt, jag är redan förkyld och ja har hört att man inte kan få två virus på varann. Sen så vill jag inte skicka in massa saker i kroppen.
Jag vill kunna stå emot saker och ting själv med min egna kropp och inte skicka in en massa. Men nu tvingar mamma mig och jag orkar inte gnälla emot så jag får väl få en invalid arm , det blir säkert jätte kul. Sen tycker jag att jocke kan köra upp bilen hit så att jag kan åka med han tillbaka till göteborg sen.
Ne nu ska jag göra nått vettigt. kanske sova. godnatt



Kommentarer
Postat av: karl-E

haru fått brev från sjukis på

skolan eller nåt elle?

2009-11-16 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0