ba do it

Igår efter jobbet följde jag med jesper hem för att låna hans töjstavar. Jag försökte typ hur länge som hellst men sen så kom jag på att jag kan ju börja med en navelpiercing först. Så nu har jag en sån och ja måste säga att de gör ondare än man kan tro att töja.
Men så nu är jag igång och om några dagar ska jag försöka med en annan storlek. Och jag vet jag vet att ag är dålig på att uppdatera men jag har så mycke just nu. Snart slutar jag jobba och då ska jag ha lite mer tid över.
Just nu : Beyoncé - Ave Maria

Kommentarer
Postat av: tove

jag ska också börja töja, dock i ett nytt hål som jag ska ta;)bajssnyggt ju. undrar om eve har kvar min töjpiercing...

2009-11-24 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0