det finns ingenting. det finns ingenting vi inte kan

hej hej . min hjärna är tom och därför drabbas bloggen. sen är min tid minimal därför drabbas sminket. Men idag har jag då som vanligt från och med måndag varit på praktiken. Jag fick gå tidigare för att hinna fara på minnes ceremonin på dragonskolan. Jag får säga som alla säger. Har man träffat Niclas Norgren, det räcker med bara en gång, så vet man vem han är sen. Han gjorde ett sånt intryck på allt folk omkring honom och han var älskad av alla.
Olyckan som hände förra veckan borde inte ha hänt. men det är sånt som händer och jag vill inte ens tänka på hur hans familj mår efter att ha sett hur hans närmaste vänner har det just nu. Även fast jag bara träffat honom kanske sådär 3 gånger när han varit för att träffa eve så efter att mammas kompis son calle började sjunga började tårarna rinna.
Men man får helt enkelt hoppas att han har det bra och sen att hans vänner och familj lyckas klara sig igenom det här någolunda iallafall.
Nu ska jag nana, hahaha. jag får verkligen inte börja säga så, ursch! aja jag ska SOVA godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0