han vill inte bli kung och ändå är han född till de.

Godmorgon. Uppe med tuppen va jag idag och nu ska jag snart börja cykla i regnet för att komma till praktiken nån gång. Jobb i kväll blir det också och det känns så skööönt att det snart är över. Tror jag har 5 eller 6 pass kvar nu så de är inte så farligt, ska bara försöka göra bort dom så fort som möljligt så jag bli lite rik.
Hahah kvallan på bilden är ju as bra "not" men det får duga, det är så mörkt såhär tidigt på morgonen så. Aja nu ska jag börja klä på mig så ja, haree

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte kunna lägga ut bilder varje gång på vad du använt för smink ocks¨å? dessutom undrar jag vad du använder för mascara?

2009-11-17 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0