If a song could get me you

Sådär. nu har jag jobbat klart det här passet. 5 pass kvar nu!!
Jaja, jag sa ju att jag skulle uppdatera helgen. Inte alls speciell egentligen.
I fredags satt jag hemma och kollade idol med pappa och adam, Somnade ganska tidigt för jag var helt slut.
I lördags for vi iväg till media markt. Jag köpte en en "vågtång"  och jag tror att den kommer användas flitigt faktiskt. På kvällen blev det att sitta hemma igen. Vi kollade en massa olika filmer och jag satt mest vid datorn och va som en liten nörd.
Aja fredagens smink var alltså: Grå
Lördagens smink blev: Svart med röda läppar.
Nu ska jag bänka mig framför tv,n och sen försöka sova rätt så tidigt iallafall. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0