No one ever said it would be this hard

Tjaa. idag försov jag mig lite och då brydde jag mig inte i sminket nästan. Bara det enkla med mascara och lite vit kajal.

Idag har jag varit på praktiken från halv 9 - halv 5 och mina föttar skriker! Men eftersom jag måste gå till dansen halv 4 imorgon så måste jag börja klockan 8 då. Kul, jag kommer vara en zoombie men det får neil helt enkelt tåla. Stina kommer ju klockan 9 iallafall så det blir bra det.
Snart blir det iväg till dancehallen och jag taggar as mycket! Förmodligen kommer jag ligga efter en aning eftersom jag inte va med förra gången men det ska jag nog klara av att ta igen ganska fort, hoppas jag iallafall ;)
Sen ikväll blir det att gå och sova RIKTIGT tidigt. kanske klockan 10 till och med. Fast egentligen borde jag väl sova tidigare. Eftersom jag kan somna när som hellst och typ vart som hellst så blir det nog inga problem.
Aja nu känner jag att jag bara slö skriver så jag ska gå och göra mig lite mat. Mamma är på möte och äter där så nu får jag vara duktig och göra min egna ( fast det blir väl att bara värma på en låda ) aja , hejsvejs
just nu: Coldplay - The Scientist

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin header!:)

2009-11-12 @ 19:09:25
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: nathalieh

fin blogg !

allt bra med dig? :)

2009-11-13 @ 15:58:49
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0