Och du berättar att du saknar mig i natt, de gör jag med

Tjaaa. idag har jag varit trött som ett svin. sov typ5½ timme kanske och sen ringde stina (en annan praktikant ) och sa att hon va sjuk så jag fick jobba som ett djur, men tiden gick fort iallafall. Hahah sen skadar jag mig hela tiden där.
Klämde först långfingret för nån vecka sen så nu är de bara rött. Sen skar jag mig på en kartong i måndags och sen igår skulle ja skära upp ett bröd och så höll jag brödet i handen så två fingrar fick sig ett smakprov av kniven. Och allt på samma hand, bra! Sen idag klämde jag mig igen men de är på andra handen som tur är för den högra handen ser inte bra ut nu med alla plåster. Det blöder inte så mycket men jag har mest plåster för det svider så fort ja får nå vatten där eller nått.. ha-ha-ha.
Juste juste. Jag köpte en ring också. Okej alla har typ en sån nu men jag är helt kär så varför ska jag då låta bli?
Mmmm!! Sen köpte jag lite smink idag men det måste bli lite mer. Typ kajal, skuggor m.m.
Just nu: Lars Winnerbäck - Elegi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0