Our captain fell in love with a lady like a dove

Tjaaa. snart ska jag gå och sova men först väntar jag på att få höra min fina pingu ringsignal.
Näst sista jobb dagen idag och nu börjar jag nästan ångra mig. Alla människor är så trevliga där och man får faktiskt betalt. Men aja, jag får väl söka jobb och så sen se om jag söker där igen senare. You'll never know!
IMORGON SKA JAG SE LASSE!!! det är dock sjukt att jag inte är tallad men det lär ju komma när jag står där framför scenen. just ja kanske ska ladda kameran också.
Hahah vad jag drar kort om allting men nu går vi till mitt öra. Jag tänkte ju töja mer imorgon men jag tror ja måste vänta ett tag för ja har fortfarande ont och jag har inte tänkt få det infekterar eller nått sånt skit så jag tar det i sakta mak.
Ne va fasen nu ska jag hitta laddaren och sen vet inte, sova verkar de som för min ringsignal vill aldrig börja spela. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0