sångerna blev kedjebrev man hör

Åhh. P ska kolla Lars Winnerbäck ikväll och jag så jätte jätte avis. Jag kommer typ inte kunna se honom för ingen vill typ följa. Alla har sån dålig musiksmak, fy!
Om en kvart ska jag gå ner till moa, Hon kanske vill följa med mig. Det är iallafall värt att fråga. Tove! min trogna lasse lyssnare! vad gör du i huvudstaden nu när han ska spela? Det är nästan så jag bli arg!

Nu ska jag dansa DANCEHALL, Mmm ja gillare. Aja kameran är kvar hos pappa eftersom jag bara ska va här hos mamma ikväll för att passa min lilla kisse. Som btw har pissat i två av mina väskor!! han är ett litet svin, ursch!
Men iallafall så ska jag tillbaka till pappa imorgon efter dansen så så ligger de till. pussshej



Kommentarer
Postat av: Madicken

Allt bra?

Ha en bra Fredag! ;)

2009-11-20 @ 00:35:27
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: tove

mamma ska dit haha

du kanske kan gå med henne ;););)

2009-11-21 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0