today - Brow shadow

JO, jag han visst fota sminket som jag haft idag men inte lägga in de på datorn så nu gör jag det istället.
Jag fick en fråga tidigare om jag kan fota det sminket jag använder för varje sminkning och det va en smart ide. jag ska nog börja göra det faktiskt. Det blir lättare för mig att veta vad jag använt om jag vill göra om samma makeup nån gång. Men idag har jag inte fotat sminket men jag börjar med det nästa gång.
Jaha, så här blev det alltså idag. Den mörka skuggan har jag faktiskt använt ögonbryns skugga till. Bara för att det är till för en grej betyder det inte att det är de enda man kan använda det till.
Nu ska jag kolla so you think you can dance. pusshej

Kommentarer
Postat av: Ronja Bergqvist

shit va snyggt ! skulle aldrig få till de sådär

2009-11-19 @ 22:21:35
URL: http://pillowfights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0