Don’t you worry about the distance

Nu har jag just packat klart alla mina grejer för att fara tillbaka till kalla norrland igen.
Igår åt vi middag hemma hos peters mamma, jag och föräldrar.... men det gick helt okej ändå. Efter det for vi och hyrde en film, sen vidare till carlie´s place för att kolla. Det blev The Haunting in connecticut. Om en pojke som har cancer. Dom flyttar till ett hus närmare sjukhuset och då börjar han se massa döda m.m. Anja fick sig några skrik och peter satt typ och rykte till under hela filmen. hahahah!



Självklart saknar jag alla hemma. Speciellt tove som har kommit upp från stockholm JAAA!! fast egentligen vill jag typ inte fara här ifrån heller för jag triv jätte bra faktiskt. ingen dryg storstad och sen är alla super goa, Synd bara att rikard bor i halmstad nu och att robin & robin är där för att försöka sig på körkortet. ne nu ska jag göra nått vettigt dom här sista timmarna. Kommer hem klokan 10 imorgonbitti. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, kolla gärna in på min blogg^^:)

Postat av: allis

fin blogg :)

svara gärna ;p

2009-10-29 @ 11:29:58
URL: http://aallisss.blogg.se/
Postat av: Rasmus & Nils

Nice blogg!

2009-10-29 @ 16:14:07
URL: http://wellsknack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0