The first step of the cure is.... a kiss

Godmorgon!

Gud någonting jag tänkte säga i forrgår men som jag helt glömt
bort i all fart är att Kiss nu har släppt sitt senaste album Sonic Boom!! Hur coolt är inte det? Och ännu värre/bättre, Kiss kommer till sverige 2010! Jag tror nästan att jag ska försöka få tag på biljetter då dom släppt. Visste jag har mycket planerat inför sommaren som kommer men det är KISS, så egentligen är det inte så mycket att fundera på. Den enda grejen blir att få någon som vill följa med mig. Men det löser sig nog.




Idag då om man ska gå tillbaka till verkligheten ett tag. Sista skoldagen i veckan (för mig & min klass iaf) Och den börjar halv b1 och slutar 3. Sen efter det så ska jag hem en sväng och äta lite mat för att sen fara iväg till dancehallen. Det känns som det var evigheter sen jag var på den bara för att ja inte var med förra veckan, Så ni ska jag ge gärnet. Aja nu måste jag stoppa i mig ite mat innan jag storknar eller nått liknande. hejddåå

just nu: Kiss - Calling Dr Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0