every morning i look at you and smile

tjhaa.

dagen idag har varit förbi frissan och små fixat med håret.
Efter det gick jag på lite olika ställen och sökte praktik plats. Så nu kommer jag att göra min praktik på Åhlens cafeet mellan veckorna 45 - 51 så kom in och ha det gött när ja är där så jag har någonting att göra.
Jag gick förbi skopunkten och blev kär i ett par skor ( sådär som jag lätt blir ) så jag la undan dom, ringde mamma så imorgon ska vi på stan och köpa skor haha.

Sen träffade jag anjalainen. Vi gick omkring och kollade på massa fint. Jag hade hört att det fanns en bustier (eller om de heter så) på lindex så vi gick dit och kollade. Jo nog fanns den där alltid. Den hängde där och ville verkligen komma hem till mig men, nu kommer ett men. Självklart finns det inte i min storlek utan bara för stora. kul...
Jag kollade på ögonskuggor också men sen helt plötsligt blev jag snål så det fick också vara.
Träningsvärken från dansen igår ska vi inte tala om och dagens danslektion var inte jobbig alls men aja det gjorde inte så mkt för jag är ändå så stel idag haha.


linne&jeans-GT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0