It's enough to make kings and vagabonds ,Believe the very best

Jag hittar inga ord. Jag har sovit så underbart timmarna mellan 10.30 - 16.00.  Tågresan / bussresan gick bara bra men när vi hoppar av tåget för att vänta på bussen i 1½ timme så går vi in och sätter oss i tågsentralen. Fysatan vad det luktade piss och öl, de va typ de värsta jag varit med om!
Aja jag ska fara på stan med pappa nu och se om min telefon har kommit in ännu och sen ska jag vidare till lekbiten hade ja tänkt för att infärskaffa lite halloween grejor.  Jag har nämligen nya planer inför just halloween och med det menar jag att jag inte ska vara leopard som jag hållit fast vid så länge utan nu blir det nått helt annat.
har ni några planer på vad ni ska vara?
hejdå

just nu: Can you feel the love tonight - elton john


Kommentarer
Postat av: Justine

Jättesöt blogg! ha en trevlig kväll! kramis

2009-10-29 @ 17:25:00
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du vara för något?

2009-10-29 @ 20:45:26
Postat av: pernilla

fin blogg , vad gör du :)

2009-10-29 @ 22:50:01
URL: http://jau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0