jag sågar av grenen som jag fastnat på

Godmorgon. Åh jag blir less!! Jag stiger upp klockan 8, helt död och jag vill typ helst inte röra mig en centimeter. Efter att jag har legat paralyserad i sängen i 10 min ringer mamma för att be mig ta med hennes paserkort till henne. Det kunde jag ju göra för jag skulle ändå förbi henne för att vi sen skulle följas upp till sjukhuset.
Det har föresten snöat  i natt så när vi cyklade såg vi två stycken som drattade omkull, inte kul alls.. för dom.
Sen när vi väl är på sjukan så tar dom in mig i världens operationssal och jag blev typ hur nervös som hellst. Dom ska fortsätta göra utredningen på min konstiga förkylning och så helt plötsligt är ja där.
Så sen tjejen ba: jaha berätta för mig vad vi ska göra. Ehmm.. jaha jag ba: ja asså nu ska väl kolla upp min näsa och typ hals? tjejen ba kollade konstigt på mig och ba: jaha...

Eftersom jag inte kan låta bli att bita i mina läppar hela tiden så hade jag fått en knöl i underläppen. Men det är borta för länge länge längesen men det var tydligen den som dom planerat att ta bort. Bra. Nu for jag dit helt i onödan. Dom borde väl kunna skriva vad det är som ska göras så att som nu att det inte behövs göras nått nu så kan man meddela det.Fast vi fick oss ju ett gott skratt iallafall. Aja ( Eller för mormor ja ja )nu ska jag väl sova ett tag till. Sen på stan med pappa och kirra en telefon. hejdå!



Nu vill jag att det ska bli sommar så jag kan få fara till peace&love igen. Såret jag fick i handen under tiden jag va där i somras passade ju iallafall in rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0