no matter how hard I try

Godmorgon.
Vaknade just av att esther gråter och skiker, kul.
Sinnes! ja kände just på mitt egna hår och jösses vad tunt det är. Och ändå ska jag fara till frissan till veckan och klippa ännu mer.
Juste jag var på arbetsintervju igår som gick ganska bra. Killen var trevlig och så så jag vart ganska avslappnad. Så sen på eftermiddagen ringde han och frågade om jag ville ha jobbet så nu är det fixat med jobb.
På måndag tisdag och onsdag ska jag på en kurs. Det dryga är att en dag är 5 timmar lång, men pengarna rulla ju in då också så det är bra haha.
Ne nu ska jag väl gå upp ur sängen känner jag. Fast egentligen vill jag ligga kvar för mitt huvud vill inte som jag idag och den bulltar. Aja frukost innan lunch är ganska bra att äta. Och en bild på mitt hår, Jag ska försöka hinna ta nån bild på det idag. later

just nu: 3 Doors Down - Let Me Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0