Nu kan det bara bli bättre

Heej hej

Nu har jag och mamma just kollat klart Män Som Hatar Kvinnor.
Den var ganska bra faktiskt och jag är sugen på att se Flickan Som Lekte Med Elden nu faktiskt.
Sen var det min första dag på jobbet idag också. När det var en timme kvar ungefär fick vi ringa de första samtalen. Gud det krävdes mycket för att ja skulle ta mod till mig och verkligen ringa. Sen efter ett samtal så kommer det en ny kund på en gång så jag fick typ panik först. Men efter ett tag gick det lite bättre.
Det svåra va när jag fick några som ja inte kunde uttala namnet på eller inte hörde vad dom sa pga uttal, huvva. Och imorgon måste jag kolla igenom systemet lite mer för jag har helt glömt bort hur man ska göra med allt typ. Sen tycker ja tydligen det är svårt att göra flera saker samtidigt haha .
Aja nu ska jag sova. Skola imorgon och sen jobba så det blir ett långt pass imorgon kan jag lova. Godnatt

just nu: Need To Breathe - We Could Run Away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0