Swing it.. Swing it

Hej.
Jag är helt slutkörd efter ett dancehall pass. Jag och Moa svingade våra armar som nå apor, as nice och nu är jag hur trött som hellst.
Jag ska väl helt enkelt bara hoppa in i duschen och sen se om det är nån intressant film på tv men om inte så finns det alltid californication att se eller massa andra avenyn avsnitt som jag har missat pågrund av mitt jobb som jag har tagit mig an. Det blir så att jag måste jobba på måndag också för att jag ska få ihop alla mina timmar så jag får min garanti lön annars blir jag lite sad. Imorgon får jag lön för förra veckan och jag tror att ja ska fara och kolla på lite skor eller nån lite tjockare tröja. Det börjar bli så kallt här uppe i norrland men en dunjacka känns lite för varm än så då blir det att köra på skinnjackan men en tjockare tröja under helt enkelt.
Aja nu väntar duschen. Ni får njuta av låten vi dansar. hejdååå

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Hej.



Hoppas allt är bra med dig ikväll =)



Jag är en av 5 finalister som har chansen att bli veckans blogg hos Loottz. Det vore jättesnällt av dig om du vill gå in hos henne och rösta på mig =) Jag är nummer 4.



Här är länken till hennes inlägg där man kan rösta...



http://loottz.blogg.se/2009/october/rosta-pa-veckan-blogg-nu.html



Ha det bäst! Kramar om

2009-10-15 @ 23:02:15
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0