två kontantkort?

Idag har jag varit på stan med mamma.
Köpte ett par skor från skopunkten och sen en klänning från indiska. Det blev bara bra men jag visar bilder sen för ja ids verkligen inte gå och ta nå kort nu.
Ikväll har jag inge planer, vill fara ut men det verkar inte bli så. Det blir väl att sitta och kolla fotbollen istället verkar de som.
Sen har jag kommit på att jag aldrig skrivet nått vettigt så ja ska typ börja att bara lägga upp dagens make up och nån gång berätta om dagen om ja gjort nått vettigt, för jag skriver bara strunt.

Iallafall, till sminket idag. Tänkte bara köra neutralt men sen i sista sekund gjorde ja röda läppar så jag har inga bilder på de men men det kommer garanterat nån annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0