Your voice is all I hear somehow

Jag kom hem för nån timme sen efter att ha jobbat som en dåre. Fast jag fick sålt mycket ( eller jag fick lura i många massa prenumerationer ) Men många köpte bara för att jag pratade så bra och det känns bra eftersom jag egentligen har problem med att prata med folk speciellt över telefon.
Hahah kunderna har börjat bli mina vänner. Några vill umgås med mig och andra inte just idag. haha okej nu är jag för trött och har ingen humor i över huvudtaget.
På onsdag jobbat jag igen och sen ska jag slappa... till på söndag. Aja nu ska jag ställa väckarklockan , fast ne föresten de behöver ja typ inte göra eftersom den här lägenheter verkar vara öppen och välkommen för alla så kommer det ju självklart massa kabel killar imorgon klockan 7 på morgonen och ska fixa med tv.n så dom lär väl väcka mig när dom kommer. tack. godnatt

just nu: Joshua Radin - Winter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0