A thousand miles seems pretty far, But they’ve got planes and trains and cars

Ne. jag sitter bara och gäspar så jag ska väl snart gå och sova antar jag.
Jag hittade aldrig laddaren till kameran så det blev inge bilder från hockeyn vilket var lite synd. Lite kul var det faktiskt och jag blev bara ner och mer taggad mot sluter för det va typ ändå en rätt spännande match. Sen när några börjar små slåss säger jag oseriöst så klart "KÖTTA!" hahah och sen fick jag höra den kommentaren resten av matchen bara för att dom tyckte att det lät så kul eller nått och mitt ansiktsuttryck. kul.

Sen när jag kom hem satte jag mig framför tvn och kollade fotboll sverige-ungern. Asså varför skriver alla typ på facebook att zlatan gjorde en sån jävla bra match bara för att han gjorde det avgörande målet? visst det va väl bra att han såg till att dom vann, men för det första var det verkligen bara ren tur att han får bollen och att den sen studsar mot hans mage och in i mål. Han gjorde ju INGENTING under resten av matchen. Orkar inte att det är sån big deal så fort han gör något liten bara för att det är han. Jag menar det vara bara tur och han gjorde ingenting. döö.
Hahah aja nu har jag fått säga det ja ville så jag ska väl göra något vettigt nu kanske. godnatt

just nu: Plain White T's - Hey there Delilah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0