And if you were with me tonight , I'd sing to you just one more time

tjaa. Vilken dag måste jag säga. Mamma har ju kastat bort vårat köksbord så nu sitter vi utan. men iaf, imorse ringde jag mamma och frågade vad hon gjorde och hon sa att hon och mormor var på myrorna. Ne fan vad kul tänkte jag så dom fick komma och hämta mig. Ne efter det så ska dom fara och kolla på köksbord i typ 3 timmar och gissa om jag är nådigt less nu. JA!
Sen var det typ aldrig något bord som dög heller så vi for fram och tillbaka mellan alla affärer för att kolla och jämngföra priserna.  tillslut kommer vi på expo och där hittar hon äntligen bord och stolar som var riktigt fina. men iaf så va det med de.
Sen var vi och fikade också. Hur skabbig som hellst kände vi oss och ja vem träffar vi på fiket då? Moa, alltid lika snygg som vanligt. jätte bra, då kände jag mig bara ännu sunkigare haha.
Tacos till middag hos mormor och nu står mamma i duschen och jag väntar på att hon ska bli klart, hon vill tydligen att jag ska sminka henne och allt möjligt, Jag har typ aldrig sminkat andra förut så vi ser väl hur det blir, fast det blir nog bra. aja lycka till till mig.

just nu: Jimmy eat world - Hear you me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0