cutest eyes and the greatest smile

Hej.  Ursch vad ja känner mig sliten, vet inte varför men så äre. Somnade efter skolan gjorde ja också när jag kom hem så jag han inte sminka mig så jag fick fara till min kusin som ja är. Man inser sen vilka människor som har allt vett hemma och vilka som inte har.
Min lärare körde inte så hårt med mig idag iaf vilket som var bra, Jag har haft världen träningsvärk hela dagen och det är det fortfarande så det går typ nästan inte att röra sig. Sen efter jag slutat ska jag gå ner för en back med blött gräs och självklart eftersom det är jag så ska jag ju halka och bli helt blöt om benet. bra!
aja jag orkar inte datorn nu ska ja kolla en film på 6an tror ja. later

just nu: Nomy - You better die young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0