dancehall

Äppelpajen vi gjorde idag var super god. Mindre bra är att jag försöker att vara lite mer nyttig och det är svårt när jag går livsmedel och bakar massa goda saker hela tiden. Sen blir det ju inte bättre när jag vill prova den nya chips sorten sourecream bearnessås. Dom var goda men inte så goda som jag hade hoppats på och nu ångrar jag att jag tryckte i mig en massa skrot.

Imorgon funderar jag på att vara hemma från skolan för jag är så trött och sliten och ändå sov jag 4½ timme efter skolan. Men vi ser väl hur det blir, jag börjar ändå halv 1 men sen slutar jag 4 och det är de som känns jobbigt + att jag har idrott men det kommer jag isf absolut inte vara med på. Men jag har dans imorgon också och jag skulle så himla gärna vilja vara med på den, jag måste!

Juste, självklart hittade jag inte laddaren heller. Den är typ helt borta för jag sökte i alla flyttlådor men icke. Jag och pappa for till telia idag också för att höra hur det går med min telefon och dom har tydligen inte skrivit upp att vi skickat in den på reklamation så tjejen skulle typ ta upp det på nått möte eller nått imorgon och sen höra av sig. Fast egentligen hoppas jag att jag får en helt ny telefon eftersom den telefonen jag har inte säljs längre.
Ne nu ska jag måla naglarna och sen godnatt

jag blir inte alls taggad, nej nej...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0