stop, make a pose

MMmmm.. Jag fick ett ryck och kunde inte låta bli att göra några kladdkaks muffins. Det är så enkelt och går snabbt att göra. Dom vart riktigt riktigt fula. ser typ ut som ut smetade hjärnor men det är för att jag är hos pappa och har min muffinsplåt hos mamma. Men! låt er inte luras av utsidan, de är insidan som räknas;) Dom blev riktigt goda så nu blir nog pappa och adam glad.
Hahah så vackra. Nu vill jag göra äppelpaj , de är ännu lättare men vi har inga äpplen...
nu står jag här i köket och tränar på dancehall haha.
just nu: Elephant Man - Willie bounce


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh äppelpaj e så gott

2009-09-23 @ 20:24:25
URL: http://hanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0