I still feel your breath,On my skin

Godmorgon. Idag är en dag då kroppen gör allt för att jag ska säga att jag stannar hemma från skolan. Jag gick inte ens i säng jätte sent i natt så det här är bara trams! Fast lite drygt känns det faktiskt för vi har bageri idag och man får så ont i hela kroppen och jag tycker typ inte ens det är kul längre. Visst vi får ju göra fina och roliga bakelser men vi gör ju alltid världens massproduktion som om alla bageri har lagt ner,huvva.
Sen har jag jätte träningsvärk i kroppen, modern dans tar tydligen på ställen som jag inte är van vid. As ont i sidan av rumpan och under armhålorna har jag så nu vet jag inte hur jag ska kunna gå. Haha jo det är nog inte det största problemet precis. Inge smink blir det idag heller förutom lite mascara så jag orkar inte ta någon EOTD just so you know.
Från det ena till de andra så sitter jag och lyssnar på en massa Bryan Adams låtar nu och gud så mysiga dom är. Lyssnar man på texterna blir man helt glad och jag kan typ komma på mig själv med att sitta och små le. hahaha en annan sak som är roligt. Jag och anja gick och pratade om det i måndags tror ja de va, ja. Men typ om man går förbi nån, hälsar och ler, så ler man nån sekund efter personen gått förbi. Det är inte precis as lätt att bli stoneface på en gång. Så då går folk och kollar på en som om man är helt retadad. Eller typ om man fått ett sms och nästan börjar små skratta, Då tror ju folk att man verkligen är helt sjuk. Aja men det är kul. Nu ska jag göra mig klar för en cykeltur till skolan .bye bye


just nu: Bryan Adams - I Will Always Return



Kommentarer
Postat av: tove

detsamma snorunge

2009-09-23 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0