o-oh baby you're the one

Hej!!
Går kvällen vart helt okej faktiskt. den började hos anja, haha oj vad ja gillar dom brudarna.
Sen tog vi våra cyklar och cyklade till dragon hem till max. Ett ställe behöver inte ha världens drag för att det ska vara trevligt har jag kommit fram till nu.
haha simon fick en citron i ögat och eve en mobil i huvudet men det är så det ska va. hahaha!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, förmodligen blir det att fara hem till anja och sen hitta på nått. Men sen så har mamma farit till stockholm och jag måste ta hans om min kisse så jag måste ta några vänder förbi hemma innan.
Sen så ska jag ta med mig kameran ikväll också. Känner att jag måste ha några bilder från alla roliga kvällar. Igår filmade jag på tove's kamera när hon och anja lekte dirty dancing, den där delen med låter oh lover boy!!! men nu kommer hon och säger att hennes kamera kabel är kvar i stockholm. bra. därför ska jag ha min egna lilla bebis ikväll. aja hejdåå

hoppa fram till 0:40. den innan är bara strumt

Kommentarer
Postat av: ev

haha, skägget kastade ett äpple hårt som fan på min käke också:(

tror he var när du hade farit

2009-09-26 @ 16:43:09
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0