let's kill the clockwork

Hejsaan.

Dagen idag har varit ganska lugn
. på bageriet gjorde vi chokladbollar och nå konstigt bröd, men gott blev det iaf och det är väl det som räknas. haha ne kanske inte om de hade varit nått äckligt som sniglar eller nått annat obehagligt men det va ju iofs inte det heller så.
Jag slutade nästan en timma tidigare än vanligt idag så jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra med tiden mellan skolan och dansen.  Jag ringde paula men hon skulle hem. Sen ringde jag anja men hon hade lektion. Så jag bestämde mig helt enkelt för att gå till frisören och beställa en tid för mitt hår så nu är det fixat! Imorgon kvart i 4 och efter det blir det en ny evelina, eller ah typ. Sen försökte ja ringa peter men ne han svarade inte så jag gick och kände mig som en lodis på stan i mina träningskläder.

Iallafall så hade vi en vikarie den här veckan också. Men nu körde vi jazz istället för lyrisk vilket jag tycker är mycket roligare än modernt som vi hade förra gången. Dansen hadlade om en person som går i sömnen, drömmer om vågor och sånt, det var faktiskt riktigt kul och en frän dans.
Nu kollar jag på idol så jag ska fortsätta med det.


Jag & anja för nått år sen. vi va lejon tror ja




Juste en AS rolig sak som jag skrattar åt fortfarande så fort jag börjar tänka på det är att i lördags var vi ju hos anja. Sen kom nån på att vi skulle fara på en lokalfest på mariedal. Jahapp vi far dit upp men sen när vi kommer dit är grannarna nere och gormar så vi for tillbaka till anja igen.

Nu till den roliga grejen. När vi skulle cykla tillbaka är en cykelbana avstängd för att vågen håller på att byggas om. Men smarta som vi är ville vi ju självklart ta den närmaste vägen och alltså fara på den vägen ändå. Jag cyklar runt staketet, anja och rasmus också. Men när det är ärlebo's tur att snirkla sig förbi med en fart som är helt okej far framhjulet ner i en grop och han flyger över styret och ner i buskarna. HAHAhahah det  är så jävulskt roligt och nu börjar jag skratta igen. 
Kom att tänka på det igår när jag cyklade förbi och jag började skratta högt för mig själv. Stackars folket som såg mig, dom måste ju trott att jag hade nått riktigt fel. Aja nu är det ju för tusan desperate housewives. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0