film time

halloj. idag har det bara varit en lat söndag och då menar ja de verkligen.
Igår kollade jag och pappa på stockholms boogie som ja faktiskt tyckte va bra. Hoffmaestro är med ( Hoffe ) och visst ja har sett han live men han är ju typ snygg. speciellt i slutet med sitt uppsatta hår. ojoj..





Sen idag har jag kollat på Hata Göteborg. Den va väl sådär. Visst, bra handling men annars tycker jag inte att den va så speciell faktiskt.




Ikväll For vi och köpte pizza och hyrde en film, Push. en sån film jag bara kan se med pappa och adam eftersom den är massa overkligt typ superkrafter och sånt och ja känner inte många som gillar såna filmer. Den var också helt okej, handlade typ om människor som fått superkrafter under kriget för att kunna skapa en as bra armé men nu idag går dom runt som vanliga människor och det är folk som vill ha tag i dom och sånt. värd att se för de är lite svårt att förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0