har byxorna krymt??? ne

Godmorgon. Jag har egentligen ingen tid till att skriva men ja kan inte riktigt låta bli. Idag - bageri, min lärare kommer väl köra med mig som vanligt men det är bara att kämpa.
Jag har heller inte orkat sminka mig så mkt dom här senaste dagarna när ja har flyttat men ikväll fyller min kusin år så då kanske jag gör nått vi får se. Känns som jag vill göra nått nu, det kliar typ i fingrarna.
Just en sak som är sinnesjukt! Jag gick igenom hela min garderob och jag kan bara ha två par av mina jeans!! vad är det här för skit? Jag har iaf börjat äta gröt till frukost och det är ju bra för jag måste komma i  byxorna. Man ska inte köpa nytt man ska komma i, så tänker jag. ne brottom brottom, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0