I never had a Summer of 69

Tjaa.
Provet gick ganska bra även fast jag inte ens kollat på sidorna provet var på, eller jag tror jag klarar mig på G iallafall annars är det nått konstigt.
Om en halvtimme ska jag fara iväg till dansen (dancehall idag) men jag har fortfarande träningsvärk så vi ser väl hur det här kommer gå.
Fast idag taggar jag faktiskt lektionen as as mycket eftersom jag inte kunde vara med förra gången, haha på grund av min smarta hjärna som inte trodde att jag knappt behövde äta eller dricka nått på en dag, smart. Aja men just därför ska det bli så roligt nu. Sen är det typ min favorit stil också, awesome.
Just jag har några bilder från när jag gick dancehall tidigare men det är på pappas dator så jag får ta och visa de lite senare.

Imorgon ska jag och lisa gå och söka en praktikplats och efter det ska jag svänga förbi på min kusins jobb, nått mer tänker jag inte säga nu. Måste vara lite surprise måste det ju bli. fast en del vet om det redan men vafasen, alla gör inte det.
Ringde ju vårdcentralen idag också, sen när dom ringde upp fick ja inte boka tid med henne utan jag måste ringa till en annan brud och hon kan ja inte få tag på för än måndag. KUL... Aja det blir väl bra antar jag.
Nu ska jag packa ihop lite saker och sen bege mig. bye bye bye bye bye

Just nu: The Bravery - Time Won't Let Me Go





Kommentarer
Postat av: Gurre

haha den där låten visa jag för dig ;]

2009-09-28 @ 02:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0