i wanna tell the whole world

Eftersom pappa har sin bil på lagning har han min moped och jag måste cykla.  Men idag har jag haft min cykel hos mamma eftersom jag ändå inte varit i skolan. Så när vi skulle hem till mamma för att fixa med köksbordet och stolarna (fast jag gjorde ingenting dock men) så fick adam skjutsa mig på sin cykel. EFter ett tag ville han inte cykla längre så jag fick trampa, kul.
Imorgon ska jag fara till skolan. Jag känner nu att den här dagen hemma verkligen behövdes så imorgon ska jag nog ta det ganska lugnt sen på dansen också. Saken är bara den att på idrotten imorgon ska jag, eve & lisa hålla i uppvärmningen och det känns inte så väl planerat men jag får väl inget annat än hoppas att det går bra ändå. Nu ska jag läsa lite ur boken ja fick av mamma och sen sova. Jag börjar halv 1 imorgon men jag behöver min sömn. minst 10 timmar vill ja sova egentligen. natten

just nu: Europe - New Love In Town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0