jag har seglat på ett stormande hav

Uhh. Vaknade för ett tag sen efter att ha sovit sen 2 typ. Idag har jag varit på bageriet och nu är jag så sliten. Sen så är jag och lisa mega snabba när vi bakar så när vi är klara håller alla andra fortfarande på och ja vad får vi göra då? Jo vi får så klart städa. och sen städa och städa ännu mer. Kul , nej. Nästa vecka tänker inte jag städa ett skit för jag är inte där för att bli städare och plocka bort efter andra, Lättast är det om var och en plockar undan efter sig själv.
Iallafall så gjorde dom typ winerbröd och nått annat medans jag och lisa fick jobba individuellt, typ som vanligt hah. Aja dom i butiksköket gjorde paj så det blev lunchen. Den var faktiskt riktigt gör, fast det kan bero på att jag fick göra den själv..
Inga planer alls för kvällen har jag förutom att det är idol. Sen tror jag att ja ska ta en promenad innan eftersom det inte blir nå simma ikväll. Fast då hoppas jag att anja är hos sin pappa så hon kan gå med mig. ska ta reda på det nu. hejsvejs

just nu: Lars Winnerbäck - Stockholms kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va gott de ser ut .. :p

2009-09-23 @ 20:37:39
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0