Calypso



Nu sitter jag och kollar pirates på tv. Måste säga att jag gillar filmerna men den här sista slutar alltid med att jag gråter. Fast å andra sidan gråter jag till nästan alla filmen. Djungelboken 2 t.ex. haha
Efter dansen idaf iaf så for vi och köpte pizza (vesuvio med bea sås) det var faktiskt as gott, jag ska typ alltid börja ta det. Sen har jag trycket naturgodis och frukt så nu har jag enorm paltkoma och det känns som att jag har frukt upp till strupen.

Nej nej det här håller inte, jag måste kolla klart filmen nu. godnatt sen


Sen måste jag bara tillägga att jag gillar tia dolma (eller calypso) sinnessjukt mkt.
tia-dalma.jpg image by LIGHT67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0