let´s kill the clockwork

Godmorgon. I natt har jag sovit skita dåligt. Först när ja skulle sova började det irritera i halsen. Sen när jag väl somnade vaknade jag av ett sms och kände sen att ja måste gå på toa. Sen Kunde ja inte somna igen... Vaknade ännu en gång men sen tror har jag nog sovit. Men as irriterande va de iaf.
Idag  börjar jag halv 1 och slutar 4, både bra och dåligt egentligen. Sen vid 6 tror ja de är så ska jag och moa fara och dansa. Jag har inte riktigt någon koll på vart vi ska vara och vilken dans det är idag men ja hoppas moa har lite bättre koll helt enkelt.
Nu ska jag äta upp (mitt försök till att vara nyttig) min gröt och sen skynda in i duschen.  Sen i eftermiddag kommer jag fara ner till mamma och vi får väl se hur det går med internet och det. Om det inte funkar kommer jag gå in i väggen så. a hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0