only time will tell

hellooj. Helgen har blivit en lugn hemma helg men det känns faktiskt skönt att inte behöver ha alla helger planerade hela tiden. Nu sitter jag och anja och planerar sommaren som kommer. hahha utan jobb blir det ingen utlandsresa säger jag bara. Hon är villig att sitta på gatan och tigga pengar åt mig för att vi ska kunna fara.
Peace&love resan kommer att bli av, det är det jag prioriterar högst just ni iaf. Det var så sjukt kul i somras så det är ett måste.

Jag har föresten fått låna pappas kamera men sen kom ja på att USB kabeln inte är här så jag lyckas ändå inte. åååååh aja nu ska ja äta lunch, hejddå

fy.. vad tråkiga mina inlägg börjar bli. Jag måste hitta min laddare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0